Tuesday 8 May 2012

::Arwah nenek aku::

knangan arwah nenek aku sblm dia menghembuskan nafas terakhir...sebelum aku mnduduki SPM...pada 9/11/2011...aku terasa sgt sdih kerana mlm sblum dia meninggal aku,adik baradik aku,spupu n ayh,mak n kluarga terdekat bru bjumpa dgnnya..pada keesokkan arinnya sewaktu diskolah,semasa di dlam klas,ada kerani dtg ke klas aku..dan mengatakan bahawa nenek aku telah mninggal..btapa sebak nya aku rasakan pasa waktu itu..lalu..aku mengambil beg lantas pergi ke pjabat utk pulang..utk ke rumah arwah nnek aku..setiba di rumah nenek aku..aku bergegas ke bilik air utk mengambil wudhuk utk sedekahkan surah YASSIN...hati mmg sdih..tetapi terpaksa trima ketentuan ALLAH..kerana ALLAH lbih menyanyanginya..semoga rohnya dicucuri rahmat oleh ILLAHI dan ditempatkn bersama org2 yg beriman..AL-FATIHAH..

(3/82012)..assalamualaikum..wan kita org sgt rndukan wan..arini dh masuk pertengahan bulan Ramadhan..dan buat pertama kalinya kita semua berpuasa tanpa wan..hanya lagi beberapa hari kita umat Islam,akan menyambut hari raya..dan pertama kalinya jgk kita semua berhari raya tanpa wan..raya tahun ni xsemeriah raya,tahun sebelum ni..byk benda yg berubah..kan best klau wan masih ada..wan blh tgk apa y dh berlaku sekarng..tpi angah tau ALLAH lebih sygkan wan..:")..ok la sampai kt sini je la dulu..airmata dh jatuh dh ni..k babaii..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment