Saturday 1 September 2012

9/2/2012 - assalamualaikum...hai korang..dh lama,aku xupdate apa-ii kt sini..dh berhabuk kot blog aku nih..XD..
aku dh jangka raya tahun ni mmg xseronok macam raya-ii sebelum nih..duit raya pon cikett je..ahaha..sebb org tgk aku dh besar..aku je je kot..:)
aku adastory nk share..arituh aku ada fake,tpi lepas bberepa ari kita org wt fake relay..fake aku tuh tetiba kata aku dh ada gf..n kata aku tipu dia..aku xfhm apa yg cube dia buat..btw aku xkisah pon..tpi plik dia kata gtuh..padahal aku awek pon xde..tetiba kata aku ada awek..pastu dia trus ada fake baru..aku kenal budak laki tuh..pastu ada satu ag story..lpas dh buang fake ngan budak tuh..aku contact blik ex aku..kita org text n then aku tnya dia dh ada bf ke blom..dia kata blom..aku nk rujuk balik,ahah..kita org kapel xdan seminggu..dia dh wt hal blik..dh xtext aku smpai ari ni..aku dh jdi muak nk bercinta ag..byk dh pengalaman aku yg mengecewakan..serik serik serik weh!! ergh -.-!
kbaiii...<3

No comments:

Post a Comment